baravarajag

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av My ❤ - 6 mars 2013 20:06

Hej! Sry att jag inte bloggade igår, men var ej hemma
Idag har jag vart med älskling!:D
Men nu ska jag fortsätta med sagan;)

- ah, jag ska till festen. Sa Crestelle.
- vad kul! Du kan gå med mig och min kompis? Sa Emelie och fnissade till.
- det vill jag gjärna! Sa Crestelle och log stort. Mitt rum är här. Sa hon och pekade på rum12.
- och jag här. Sa Emelie och pekade på rum14. Vi kommer och hämtar dig 10 i 7. Sa hon sen och vinkade hej då och gick in i rummet.

När hon kom in i rummet såg hon Cassandra vid garderoben och la in kläderna. På ett gammalt fint brunt bord med en stor rund spekel vid garderoben stod det smink, borste, smycken och mer. Hon hade brättat sängarna fint.

- vad fint det är. Sa Emelie och skrattade.
- visst är det! Sa Cassandra glatt. Hjälp mig välja kläder till festen! Sa hon fort sen.
- visst. Sa Emelie och log stort mot henne. Emelie gick mot fönstret och kollade ut mot den fina utsikten. Vi får men oss en till. Hon bor i rum12, jag råkade gå in i henne och sen började vi prata. Sa hon sen och lade huvudet på snett och kollade bort mot Cassandra.
- vad kul! Ska jag ha den här klänningen? Sa Cassandra ofokuserat.

Efter ett tag hade dom valt kläder och sminkat sig.
Cassandra hade en fin söt röd klänning med vita pärlor runt magen som ett band. Det var mycket detaljer på den. Hon hade knallröda läppar och råka ögonskugga, mascara och låckar i sitt fina hår.
Emelie hade en vacker, fin kort klänning i färgen turkos, ett svart magband och inga band som håller upp klänningen. Knallröda läppar, svart, vitt ögonskugga, mascara och uppsatt hår i en bulle med lite hår som hängde ner på hennes fina kinder.

Så:) kap2 skrivet;) kap3 kommer sen :3 ha det bra! Puss och kram /My

Om lilla mig!


Hej! Jag är en Belieber som har gjort en ny blogg om lilla mig och olika andra saker! Hoppas ni gillar den!❤
Instagram: baravarajag
Ask: baravarajag
Twitter: MySandin

Någon fråga?;)

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i min lilla blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards